برگی از خاطرات شفاهی؛
فیلم| «آخرین نفر»
«اکبر نوذری» جانباز ۳۰ درصد دفاع مقدس برایمان روایت میکند: «آخرین نفر که پیش از سقوط فرمانداری خرمشهر در آنجا مانده بود و میجنگند شهید حسین رفیعی فر بود، وقتی که مهماتش تمام شد و دیگر چیزی برای دفاع نداشت دشمن او را اسیر کرد.»